RAMBØLL MODTAGER AMAGER ERHVERVSPRIS

19. februar 2010

Til august flytter Rambøll ind i et helt nyt domicil i Ørestad Syd, og derudover har virksomheden netop modtaget Amager Erhvervspris for sine bedrifter inden for ingeniør- og rådgivningsvirksomhed. Hos Rambøll er der stor glæde over det nye hovedsæde i Ørestad.

Overrækkelsen af den fornemme pris fandt sted torsdag aften, og adm. direktør i By & Havn, Jens Kramer Mikkelsen, understregede, at Rambøll var den rigtige modtager af prisen.

Jens Kramer Mikkelsen glædede sig ligeledes over, at Rambøll snart får nyt hovedsæde i Ørestad, og glæden var gensidig hos Rambøll:

”Vi er en global virksomhed, der har brug for at tiltrække den bedste viden fra begge sider af Sundet. Og med mindre end fem minutter til lufthavnen, broforbindelse til Sverige, Metro og regionaltog lige udenfor døren, kan vi nærmest ikke ønske os en bedre placering”, fortæller Bjarne R. Rasmussen, direktør for Rambøll, til Amager Bladet.